Mia Wasikowska

Det finns en serie som jag inte tror är speciellt känd. In Treatment heter den i varje fall och sedan jag fick reda på att det inte blev någon resa till Rom så har jag mer eller mindre gett mitt liv till denna serie. Den är lite annorlunda men har framförallt några extremt bra skådespelare. En av karaktärerna heter Sofie. Hennes liv är obeskrivligt komplext och jag märker hur jag kopplas bort från denna värld när hennes avsnitt kommer. Skådespelerskan är enligt mig vansinnigt bra och heter Mia Wasikowska. Tydligen är hon huvudpersonen i Alice i Underlandet också och kommer inom närmsta år spela huvudpersonen i Jane Ayre. Och inte undra på att hon får stora roller efter denna serie.  

Vet inte om det är förälskelse eller kärlek men jag känner att hela jag berörs av henne och hennes karaktär. Därför blir hon härmed mitt första riktiga inlägg. Jag kan inte säga vad man får för känsla av att bara kastas in i allt men här kommer en minut från ett avsnitt. N j u t.



< Om bloggen

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tittade faktiskt på den serien ett tag, när den gick på kanal +. Men den gick för sällan för att man verkligen skulle få grepp om den så det blev Weeds och How to make it in New York, härliga serier båda två! :D

2010-04-21 @ 20:47:58
URL: http://bananvecka.blogspot.com
Postat av: Nicole fd. awesome bloggerska

Verkar bram dock tung så att säga. Jag som följer diverse trams som how i met your mother får en smärre reality-boost, men det är nyttigt det med!

2010-04-22 @ 00:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0